مشخصات




اطلاعات تماس و مکاتبات





  • قوانین و مقررات

    قوانین و مقررات (ميزخدمت الكترونيك سازمان مديريت و برنامه ريزي مازندران)
    1- نام کاربری و گذرواژه يا رمز عبورِ متقاضیان درخواست خدمت از سازمان، صرفا در اختیار افراد متقاضی خدمت از سازمان بوده و هیچ فرد دیگری امکان درج و تغيیر اطلاعات ثبت شده متقاضي خدمت(ارباب رجوع) را ندارد. لذا مسئولیت صحت و سقم ورود هر گونه اطلاعات و ارسال مدارک و مستندات متقاضی خدمت سازمان، بر عهده وي(کاربر) خواهد بود.
    2- مسئولیت هر گونه بی احترامی و پیام های نامناسب خارج از شئونات اداری، اسلامی و اجتماعی، بر عهده متقاضی خدمت(صاحب پنل ارباب رجوع) می باشد.
    3- سامانه مذکور دارای ارسال پیامک خودکار به متقاضیان خدمت می باشد. پیام هاي سامانه ميزخدمت الكترونيك، برای تلفن همراه های که کد غیر فعال سازی دریافت پیام تبلیغاتی را فعال کرده باشند، ارسال نمی گردد. در این صورت مسئولیت عدم ارسال/دريافت پيام ها بر عهده متقاضی خدمت می باشد.
    4- چنانچه در تعیین نام کاربری و رمز عبور از کلمات ناشایست، خلاف عرف و شئونات اسلامی، اجتماعي و ارزش های انقلاب اسلامی انتخاب شده باشد، مسئولیت آن برعهده متقاضی خدمت می باشد.
    5- شماره تلفن همراه و نيز کد ملی متقاضیان خدمت سازمان، باید بنام و مربوط به شخص متقاضی باشد. در صورت عدم تطابق کد ملی و تلفن همراه با مشخصات متقاضی خدمت، مسئولیت این عدم تطبیق بر عهده شخص متقاضی خدمت خواهد بود.
    6- در صورت نیاز به بازدید و ارسال پاسخ خدمت به صورت فیزیکی، سازمان نیازمند به كد پستي و آدرس دقیق متقاضی خدمت می باشد. در صورت نادرست بودن آدرس و اعزام اشتباه کارشناس یا بازرس و یا ارسال پاسخ خدمت به آدرس اشتباه، مسئولیت اشتباه با متقاضی خدمت خواهد بود.
    7- کلیه اطلاعات وارده متقاضیان به رسم امانت در سامانه میز خدمت الکترونیک سازمان محفوظ خواهد ماند. مگر در صورت دریافت حکم قضایی که بنا بر ضرورت قانونی در اختیار مقام قضایی قرارخواهد گرفت.
    8- مسئولیت صحت اطلاعات شخصی، کدملی شخص، شماره موبایل بنام شخص، کدپستی، آدرس و سایر مستندات و مدارك مربوط به در خواست خدمت با متقاضی می باشد.